vrijdag 19 mei 2017

Een brief naar mijn man

Mijn man heeft het soms best moeilijk met me. De ene helft van de maand ben ik gezellig, kunnen we samen lachen en ben ik begripvol voor de dingen die niet goed gaan. De andere helft van de maand ben ik chagerijnig, heb ik geen humor en neem ik hem alles kwalijk. Hij kan alles perfect doen, maar dan alsnog wil ik zijn hoofd eraf bijten. Arme man!

Omdat ik me besef dat het voor hem absoluut niet gemakkelijk is, heb ik hem afgelopen week een brief geschreven. In die brief heb ik geschreven hoeveel ik hem waardeer, dat ik zie hoeveel hij voor me doet en dat ik soms een bitch ben, maar dat ik na die periode weer terug zal komen als mezelf, en dat ik dan echt wel weer weet hoe geweldig hij is.

Deze brief heb ik hem gegeven, zodat hij het ook terug kan lezen op momenten dat ik hem die waardering even niet kan geven. Hopelijk sleept dit hem een stukje door de moeilijke momenten heen.. Want al voel ik me nu goed, er zullen vast weer lastige momenten komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten